Sunday, March 13, 2011

porah la lu

assalamualaikum. aku ada satu citer nie.tadi aku study la kat library. mula-mula aku study sorang -sorang je lepas tu aku nampak member aku study dalam bilik discussion.nampak macam best.aku pun joinlah sekali.sebelah bilik kitorang,at first,memang takde orang yang duduk.cuma ada buku je.tiba-tiba datanglah 2 orang gadis cun duduk dalam tu.agak kecoh la sikit.tapi kitorang wat tak peduli je.hmm berbalik kepada aku pulak.aku tengah excited jawab soalan trigonometry.soalan kesukaan remaja masa kini la katakan.hampir ramai yang mengatakan benci tapi suka kepada soalan trigonometry(including me!).tengah-tengah aku excited buat soalan trigono kat papan putih tu,tiba-tiba ada pulak budak bilik sebelah menjerit"wei salah la ko buat!".aku pun pandanglah and"kalau salah ajau la aku"dengan rendah diri aku meminta tolong,cewah!.tapi budal laki tu main nyorok-nyorok pulak belakang papan putih.tapi yang tak boleh tahannya jantan bijak nie,dia bantai ajar member2 dia soalan trigono kuat-kuat seperti satu dunia tengah tengok dia mengajar semata-mata nak mengejek aku.pergh,kalau aku parut kepala dia dengan mesin parut kepala tu,huiii,mesti syok giler!.memang panas betul hati aku tengok orang yang terlampau bijak nie.tapi aku sabar je.takpe ada ubi ada batas ada hari boleh balas.memang tuhan jelah yang tahu betapa panas menggegar nye hati aku nie.member2 aku yang lain pun turut panas hati melihat adegan-adegan jijik si jantan itu bersama-sama teman2nya.kitorang pun malas nak duduk lama2 kat situ kang perang dunia no 4 pulak meletus.hmm moralnye di sini kalau ada orang yang tak berapa panda i macam kita ajarlah dia,jangan mengejek kelemahan dirinya.berdosa la kita.wallahuaalam.

No comments:

Post a Comment