Saturday, February 19, 2011

kisah sedih

hari ini hari yang paling sengal sekali.....kenapa?
tadi aku nak kuar jalan-jalan dengan roomate aku,Ara
aku bukan main excited nak keluar dari kmm nie yelah sudah dua minggu aku dok terperap di sini
maka tibalah masanya untuk berpoya-poya pulak.Ibarat sudah jatuh ditimpa tangga,kad matrik aku diblock kerana aku pulang lewat waktu minggu cuti raya cina..ish ish aku memang geram betul
.setakat 2 saat je itupun nak kecah dahla tak dapat balik rumah.kalau aku balik rumah pun macam lebih kurang sama je duk terperap kat kmm nie..eeei apalah nasib badan nie,ada aje yang tak kena dengan aku nie.Nak study pulak aku malas,semua yang aku baca hilang macam angin je,buka buku kimia bab organic compound,entah hapa bende ntah yang ditulis buat kau lagi tak paham adala.



No comments:

Post a Comment