Tuesday, April 26, 2011

Alhamdullilah syukur ke hadrat ilahi

Semua yang baik datang dari Allah S.W.T yang buruk datang dari diri sendiri.syukur la aku dapat masuk PST.Sebelum aku menyemak result kat laman web matrikulasi,macam -macam benda yang aku fikir.Agak-agaknya berapalah pointer yang aku dapat eak?maybe 2.++ ke atau pun bwh 2:00 Nauzubillah...tetapi akhirnya apa yang aku fikirkan sebelum ini semuanya tak betul pun karut semata-mata .Keputusannnya ialah aku dapat 3.08!!! yeyeyeye.

Insyaallah lepas nie aku nak belajar betul supaya aku dapat capai apa yang aku nak. Pergi mampus ar sama orang yang suka nak jatuh-jatuhkan semangat aku and yang fikir aku nie tak mampu nak capai apa-apa kejayaan sekalipun.KORANG TENGOK AR SAPA YANG BERADA DI ATAS NANTI, TAK SELAMA-LAMANYA KORANG BERADA DI ATAS JIKALAU ANGKUH SANGAT.Terima kasih banyak kepada ibu bapaku yang tak putus asa memberi harapan kepada aku and leturer-lecturer ku yang bersusah -payah menolong pelajarnya tanpa rasa menyesal mengajar kami pelajar PDT nie.thanks to my friends yang memberi support and tolong aku di masa-masa kau kesulitan.budi korang sangat-sangat dihargai..

1 comment: